Politica de returnare produse

Atunci cand cumperi un produs de la un magazin online este bine sa verifici si ce prevede acordul de returnare a produselor afisat pe site. Conform legislatiei romanesti in vigoare, companiile care administreaza magazine online sunt obligate sa afiseze pe site “Politica de returnare a produselor”. Legea care face posibil acest lucru, si care reglementeaza conditiile in care se aplica, este Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta. In calitate de client nemultumit, ai dreptul sa notifici in scris sau telefonic comerciantul ca renunti la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Legea prevede, deasemenea, ca ai dreptul sa primesti inapoi, in termen de 30 de zile, suma integrala pe care ai platit-o pentru achizitionarea produsului( mai putin cheltuielile de transport). In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online) sau ati primit produsul cu un defect, trebuie sa notifici in scris sau telefonic comerciantul in maxim 5 zile de la primirea produsului si ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).

Ce responsabilitati ai tu, in calitate de cumparator:


Din pacate, sunt putini aceia dintre cumparatori, care sunt constienti ca au si ei anumite responsabilitati pe care trebuie sa le respecte. Astfel, esti obligat sa pastrezi cutia si ambalajul original al produsului, toate accesoriile care l-au insotit, daca au fost livrate impreuna cu produsul. Produsul trebuie trimis inapoi comerciantului insotit de toate acestea. Deasemenea, produsul pe care-l returnezi trebuie sa fie inapoiat comerciantului, in starea initiala in care a fost primit, fara a fi suferit deteriorari datorate unei folosiri necorespunzatoare. Atentie! Prevederile legii cumparaturilor la distanta nu se mai aplica in cazul in care nemaiavand rabdare te duci si ridici produsul direct de la sediul companiei chiar daca l-ai achizitionat de pe site-ul magazinului online. Conform legii, cConsumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 34/2014 , pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definitiile cuprinse în O.G. 34/2014 .
În cazul în care nu vei fi multimita de produsele primite sau acestea nu se potrivesc le poti returna în termen de maxim 14 zile calendaristice.

To be Bride iti propune un retur flexibil si simplu in 4 pasi:

1. Anunta intentia de retur telefonic la 0740187095 sau prin e-mail tobebride.ro@gmail.com

2. Asigura-te ca produsul are eticheta in original, toate accesoriile care l-au insotit, daca au fost livrate impreuna cu produsul si e ambalat corespunzator.

3. Trimite coletul prin curier rapid, la adresa Iasi, Str. Aurel Vlaicu, Nr. 7A. Te rugam sa achiti taxa de transport catre noi si sa trimiti coletul fara ramburs; asteptam apoi un email la tobebride.ro@gmail.com in care sa ne dai un numar de cont unde sa iti depunem banii.

4. Spune-ne ce iti doresti in schimbul returului. Te rugam sa ne contactezi telefonic la 0740187095 , daca doresti inlocuirea cu un alt produs sau returnarea banilor.

Dupa primirea articolelor returnate si verificarea acestora, iti vom expedia schimbul de marime sau produse. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 5 de zile lucratoare de la confirmarea returului. Daca doresti returul banilor, acestia vor fi rambursati intr-un cont bancar in termen de maxim 5 de zile lucratoare. To be Bride iti va rambursa integral contravaloarea produsului.